2013. február 12., kedd

Ezt jól kifőztem?



A múlt héten jött az ötlet: megoszthatnám az én kis konyhámban készült ételek receptjeit veletek!

Ildikó vagyok, 36 éves háziasszony. 

Főleg házias, magyaros ételeket készítek, de néha (na, jó sokszor) kísérletezek. Ennek nem mindig örül a kis családom. Apa és lánya egy emberként hördül fel néha, ha valami olyan étel kerül az asztalra, ami első látásra nem nyeri el a tetszésüket. Ez viszont csak hétvégente fordul elő, mivel hétköznap egyik az iskolapadot koptatja, a másik pedig Európa útjait járja.

A hétköznapokon kiélhetem kísérletező hajlamomat. Ilyenkor elszabadulhat a fantáziám. Kipróbálhatok új recepteket, és ha anyósommal mindkettőnknek ízlik, esetleg (persze, csak előzetes egyeztetés után) hétvégén is elkészíthetem ezeket az ételeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése